söndagar be like

Hej på er, underbar dag, right?
Jag påbörjade faktiskt ett inlägg imorse, ett mer djuptingående inlägg, men vips så plingade mobilen och IKEA here we come. Robin kom ju hit igår efter jag tagit ett hårt gympass som kändes jättebra! Vi pratade och tittade på film som vanligt. Idag så blev det äventyr till IKEA med mig som körde familjen + Robin. De gick superbra, och har verkligen fått kläm på körningen nu och teorin rullar sakta men säkert på. Jag och Robin tittade runt och dagdrömde oss bort  innan vi tog IKEA fika. Han tog kycklingfilen och jag tog massa olika kakor + en sallad (lite fitness är man alltid). Vi dagdrömde oss vidare en stund till efter det innan jag körde hem oss. Här hemma så satt vi ute i det vackra vädret och njöt av årets ''första'' vår dag, innan han skulle köra hem. De var inte lika roligt och njutsamt att sitta ensam i de fina vädret så jag sitter just nu på mitt rum, tänkte skriva några tidsinställda inlägg och plugga körteori. Ikväll ska jag antagligen gymma med Elin och imorgon är jag ju såklart ledig för det är LOV! 
T I L D A | |
Upp