söndag

Hej allihop!
Denna vecka har 90 % av min tis bestått av Robin. Japp, min vardag brukar inte handla så pass mycket om den andra personen med denna vecka har jag känt mig klängig, dålig och bara allmänt behövt mycket kärlek. Så från att bo först hos honom mellan tisdag och torsdag, för att stanna hemma en natt innan jag sover hos honom igen har ju varit krävande. Men ytterst skönt! 
 
Nu i fredgas hade vi en hejdå-fest i skolan då vår fin fina Ice skulle byta klass. De var jättejobbigt faktiskt, folk grät på längden och på tvären, iklusive jag själv. Men vi myste till med en framkallning av diabeteskaka som Emilia gjort. Dricka, tal  och bara mys. Efter skolan följde jag Ice till Valen då jag ändå skulle hem till Robin så fick vi vårt slutliga hejdå där. Men hon har lovat att komma ner till midsommar för lite traditionell svensk midsommar dans, snaps och sill.
 
Jag gick hem till Robin där jag bara snabbt fräshade till mig då vi och hela hans familj skulle iväg och äta på Rosengard i Malmö. Jättebra restaurang som jag rekomenderar starkt! De hade kvällsbuffe på vanlig kinamat, sushi och otillagade rätter som gjordes på plats och efter begäran. + dessert bord.  Jättegott var det och mysigt! Efteråt kom vi hem till Robin igen och jag satte igång min nya favorit serie "Arga Snickaren". Vi degade bara i sängen igår och gjorde verkligen ingen nytta alls. Jag åkte hem vid fem. Småfixade bara. 
 
Oh idag har jag duschat, städat och fixat i rummet, gjordt iordning presenter och övningskört. Övningskörningen går bra, jag blir bättre och bättre som jörgen säger och jag känner mig väldigt säker vid ratten. Körkortet here we come! 
 
T I L D A | |
Upp