Sjukling

Hej på er från en sängliggandes Tilda! 

Jag blev ju sjuk på lovet och måendet har fan hållit i sig. Gick i skolan måndags och tisdags men efter att klasskamrater och till och med lärare sade till mig att jag såg förjävlig ut och borde åka hem och sova. Så det gjorde jag igår och tog ett långt varm bad. En sak jag hatar med att vara såhär sjuk är att jag får problem med att äta, jag är hungrig men mår illa av allt jag stoppar in i munnen. Inte kul!! 
 
Igår tog jag bussen hem till Robin, han åkte till jobbet imorse och jag stannade kvar i sängen. Oh det har jag gjort hela dagen faktiskt, känns bättre bli frisk i Robins säng än ensam hemma. Så jag har sovit och pluggat (någon nytta måste man Ju göra) . Gått ut en stund och åt lunch med elin och städat lite så det är fint när mannen kommer hem har jag osso gjort. Nu pluggar jag lite mer och tittar på American Pie2. Hoppas att jag är frisk till imor för jag hatar att missa skolan och bara vara hemma (fast nu är jag ju hos Robin) så ja, ha de gött! 


T I L D A | |
Upp