parti

Hej och godmorgon! 
Fredagen var en super dag. Möte Nike vid tre tiden i trelle för att umgås lite innan vi skulle till Colin, vi stack hem till Lukas en stund och sedan vidare. Vi var ett gäng som var d'r vid sex redan och började förfesta. Skitkul hade vi och vid åtta-nio kom resten. Härligt och skönt att få träffa alla när allt är avslappnat och i annan miljö. De är något jag verkligen saknat! Så jag är över nöjd med kvällen. Jag tog bussen från E6:an med Towa och Felicia vid 03 och var hos Robin några minuter efter det. Somnade direkt och gick upp dagen efter vid tio för att ta bussen elva för släktpåskmiddag. Var faktiskt inte så baksi som jag trodde jag skulle bli så vädligt nöjd var jag! Plus påskmiddagen som var en förvirrande bra bakismat som satte sig bra. Vi letade påskägg och allt sådant som man gör vid påsk. Hemma somnade jag vid 18 (haha) och sov till och från tills 10 idag. 
Kvällar som denna behövs oftare! 
Idag har jag ingen större plan. Plugga kulturhistoria och körteori typ! Ha de gött!
T I L D A | |
Upp