lovet so far

Drygt halva lovet har gått, like what the fuck?Hade saker jag verkligen behövt göra klart men skjutit på och snart finns där ingen tid för sånt skit mer. Dessa dagarna har betsått av att övningsköra, körteori både hemma och på skolan, köpt presenter, gymmat som fan och nu sedan tisdag sovit hos Robin. Min körning går väldigt bra och känner att innan maj ska de bli mitt men kan inte lova något då toerin inte sitter. När de kommit till de privata och jobbiga delarna så går det väldigt segt och de gör mig både glad och ledsen. Förjag vet inte själv vad jag vill få ut av det så.
 
Denna dagen började iallafall med att jag haft sömnproblem hela natten och haft de jätte jobbigt med att sova. Sånär inte ens internetet ville fungera när jag vaknade fick mig att vilja gråta. Jag och Robin gick upp vid 11 och vid 12 var vi på Systrar och Bönor för frukost. De var väldigt mysigt och efteråt satt vi ute i skolan och pratade. Dock har jag varit jätte hängig hela dagen så kändes rätt skönt att komma hem igen och få vara lite själv. Imorgon är det fest som gäller och all in är tanken, oh på lördag träffar vi släkten och firar påsk tillsammans. Ledig också på måndag så det är en bra plugga-i-klapp-dag!
 
T I L D A | |
Upp