jobbig vecka

Hej! Nu blev de ju helt dåligt med uppdateringen nu igen, men jag ska försöka komma ihåg! Denna vecka har varit stressig som fan och jätte jobbigt känslomässigt för min del. Stressen har kommit från skolarbete mestadels oh de känslomässiga från andra mer privata senarier.. 
 
Tisdagen till idag har bestått av fina outfits, plugg, körlektioner och teori, gym och problem på problem. Men nu är det lördag och jag kna slappna av, lite iallafal.. Mina inlämningar är jag väldigt nöjd med och EU-privet klarade jag. De mer känslomässiga delarna återstår att fixa men det tror jag kommer ta ett tag. 
 
Nu är de påsklov och jag ska slappna av och verkligen njuta av tiden. Måste plugga lite körkort men de funkar, vi ska osso se om vi kan få med klassen och hitta på något. Fira påsk och fira momo återstår också innan skolan startat.. 
 
T I L D A | |
Upp