''here we come'' är längre bort än man tror

Hej på er!
Detta har varit en väldigt hektisk vecka för mig och nu säger jag mer än välkomen helg! Måndagen började med ett väldigt konstigt och jobbigt idrottspass i skolan. Såklart fick jag träningsvärk, liksom efter att ha haft paus från gymmet i fyra veckor och sedan varit så pass sjuk så what can I expect? Efter skolan gjorde jag körteori och städade. 
 
Tisdags var ju kvinnans dag. Inte för att de var något speciellt egentligen, då alla dagar ska vi behandlas som prinsessor och männen som prinsar och inte bara en dag om året. Kvällen spenderades med chips, Robin och en mindfuckad film Would you rather. Hemsk bra film och en tankeställare. Vi fick en trevlig kväll iallafall. 
 
Onsdagen hade vi föreläsning i skolan av en tant som varit med under andra världskriget i ett av koncentrationslägrena. Väldigt gripande och intressant och såklarat brast vi ut i gråt. Efter skolan gick jag hem till Robin. Städade hans rum och fixade det lilla som var kvar på renoveringen så det blev jättefint! Vi åt ihop innan jag gick för att möta upp Hanna och Emilia för vi skulle på Imitations teater.  Som var överkul! Pågick från 19:00-21:30  och han som stod för det var så jävla talangfull som kunde göra allt på komando. Helt fantastisk och så pass rolig så min käke gjorde ont i slutet på kvällen. Gick sedan hem till Robin igen för att sova.
 
Igår så hade jag bara två lektioner plus en inlämning så vid tolvtiden stack jag hem till Robin (igen???) innan min körlektion som var vid två tiden. Vi pluggade körteori tillsammans och jag hann sova en halvtimme. Körlektionen gick också väldigt bra och jag ska bara plugga teori som satan inför proven. 
 
Idag slutade jag redan klockan nio men jag satt kvar med Hanna, Emilia och Charotte för att plugga då vi har väldigt mycket just nu. Tagit hem lite saker så jag kan fortsätta min pluggning, haha. Och sedan fortsätta med min körteori och så vidare.. Älskar livet just nu! Så jag har rätt mycket just nu att göra. FÖrsöker komma igång med mitt gymmande nu igen efter fyra vekors uppehållså tog ett pass nu efter jag pluggat färdigt efter skolan. Så det var jobbigt men väldigt skönt! Ska förska börja lite långsamt nu så jag får tillbaka rutinen!
 
T I L D A | |
Upp