GOD MÅndag

Hejhej! Hoppas ni mår bra idag! För de har jag gjort, tills vi hade engelska ialllafall haha! 
Helgen har bara ebstått utav plugg, äta, övningsköra. Så isolerad har jag varit. Till denna vecka har jag cirka 8 inlämningar/prov/redovisningar som ska vara inne så yalla yalla. Lite har jag fått gjort men inte tillräckligt känner jag. Så lite tid för allting! Idag har jag gjort färdigt två-tre saker som ska vara inne och redovisas imorgon efter skolan. Oh skolan överlag idag var rätt rolig, (alltid roligt när vi har idrott haha) och mitt humör var på topp tills engelskan kom och vi skulle rätta våra egna diagnoser. Helt okej, men när facit är så pass pet noga man möjligtvis kan vara och svaren är rätt men den inte gokänner så blir man lite putt, faktiskt.  Men jag ska strax äta middag innan jag cyklar iväg mot gymmet. Trots träningenvärken sitter kvar så känner jag att jag måste komma igång ordentligt nu igen, plus köpa en ny tagg till gymmet då jag tappat min, RIP tildas värdefulla pengar. 
 
Hej och hå, alla med eller utan trosor på!
 
T I L D A | |
Upp