Pragweek tisdag och onsdag

Hejhej, gårdagen var intressant haha, men jag hade kul. Vi gick ut med åtta andra och åt på den fina restaurangen. Maten var bra men vi fick ingen Överraskning vilket jag blev ledsen över. 
Vi gick ut på en 5 våningsklubb. Den var cool men några slisk som inte ville ge sig befann sig där. Slutade med att vi började snacka låtsas polska med dem eller svenska, skrika och kasta drinken på dem när dem inte förstod innebörden av ett nej. Annars var det överkul, dansade på scenen vid DJen och så råkade jag växla ut helt fel pengar men vas gör det?


Vad jag kan säga om idag är ju att antingenr jag jätte bakis eller så håller jag på att bli sjuk, dagen har inte varit rolig hah. Åt tidig frukost +fylle mat igår, sen följde jag med issa för att fixa naglarna och sedan lunchade vi på en vegansk restaurang. Ska försöka vila upp mig inför ikväll och ikväll blir det "hooters". Puss så länge! 


T I L D A | |
#1 - - Petra:

Låter riktigt kul! :)

Upp