Prag week onsdag till torsdag

Hejhej! 
Denna dagen har varit seg. Bara tanken vi ska hemsidor känns så konstig då vi inte ens har gjort hälften av sakerna vi skulle.. Plus att jag fick feber igår med en grov förkylning gjorde hela saken inte mycket bättre. Vi åt middag på hooters, (god mat med snygga brudar som serverar en). Skulle egentligen gått all in igårkväll med tjejerna men Nope, jag fick bli sängliggandes med alvedon och nässpray. Vilket var hemskt tråkigt då jag ville verkligen ut. Idag mår jag inte mycket bättre, Frida har fått tagit hand om mig med papper och våta kalla handdukar. Planen var att vi skulle ut och shoppa idag men med tanke på mitt mående så stack Vi inte förrens vid fyra på eftermiddagen. Det gjorde ingen större skillnad för mitt mående men ändå, hittade en jättefin byxdress som jag köpte sen var det nog. 
Nu så ligger jag i sängen igen då min näsa svider och känns enorm..  Blir tjejmiddag ikväll på Como och ingen dricka för mig nu heller. Imorgon är utcheckningen vid nio tiden så sista packningen ska göras sedan säger jag hejdå Prag och hej 15 timmars resa med sjukdom! Älska livet


T I L D A | |
Upp