Prag week lördag till måndag

00:15 skulle bussen gå, det sades man skulle vara där 20 minuter före avfärd så jag och Frida var så duktiga så vi var där en halvtimme innan. Tragiskt när bussen kom en timme sent (haha) så vi lämnade Malmö i en svettig proppad buss klockan ett på natten. 

Bussen är trång, full med fest sugna ungdomar som mer än gärna drack och spelade olika sorters musik från tre olika högtalare. Personligen så var det inte så jag ville spendera mina kommande 15 timmar men ja. Sov sammanlagt 2 timmar och åt massa mat. 

Kom till Prag vid tre på eftermiddagen och först in i duschen haha. Planerna vi hade på kvällen bollades fram och tillbaka hela tiden. Men till slut så märkte vi att efter inte ha sovit och bara varit i trånga utrymmen med svettlukt så sov vi istället för att gå ut.  

Idag gick vi på hotellfrukosten vid tio tiden med isabell. Vi gick sedan ut och se vad Prag hade att erbjuda- billig mat och sprit i mängder. Åt lite, drack mycket och hade det bara allmänt mysigt. Bokat bord i kväll på en fin resturang där skaldjur är deras specialitet (Yay). Sedan ska vi och några till ut på klubben! Nu måste jag sova innan jag ska fixa mig, cherrios!




T I L D A | |
Upp