Nu hände det där igen..

Det dära som inte skulle hända. Jag glömde att blogga, igen, haha. Mer ångest fär min del men jag tycker ju så mycket om att skriva enr vad jag gör och skapa minnen så detta blir som ett sug jag har. Men som ni läst tidigare så har jag knappt någon tid över nu!
 
Söndagen, alla hjärtans dag, spenderades självklart med Robin. Han kom vid halv sju tiden coh då var jag redan färdig med maten och allt var framdukat. Jättegott, kul och mysigt var det. Första gången för honom att priva raclette så jag hade förberett under dagen med olika saker att steka och grilla. Efter middagen gick vi upp för att mysa framför en film och så skulle han ju få sin present. Då, så romantisk som jag är, hade jag ju redan tänt alla ljusen i mitt rum och alla blommor jag fått på födelsedagen stod framme. Övermysigt om du frågar mig, eller Robin för den delen.
Nu när ni läser detta kommer nu säkert tycka jag är ''all about the valentine'' men nej, haha. Jag tycker högtide, kallas de en högtid ens? Är allt för komersiellt och är bara dum i och med så mycket sägs om den coh förväntingar som blir till besvikelser. Men varför jag gjorde detta så ''fint'' eller till ''en sån stor grej'' är för jag ville ge Robin det. Han gav mig världens finaste födelsedag. Så jag ville ge honom detta, för att visa min uppskattning, för både att han finns och för allt han ger mig. Är det så fel? 
 
Nåväl, vi hade det väldigt mysigt. På måndagen hade jag studiedag så jag coh Robin åkte hem till honom och började fixa hans rum (som han egentilgen skulle fixat färdigt förra veckan men var lat :))) i och med det ska renoveras nu innan den nya sängen kommer. Vi rensade, städade och plockade bort iprincip alla möbler från rummet sen kom färgen fram! Vi hann göra hela två väggar innan jag tog sista bussen hem. Robin fortsatte måla och efter skolan i tisdags gick jag hem till honom och hjälpte till igen. Allt blev färdigt så nu väntas bara andra lagret. Vi gick ut och åt igår för att fira och för att få lite kvalitets tid tillsammans. Vi handlade godis också innan vi båda tog bussen hem till mig, då Robin inte har säng eller sofa att sova på, haha. Han hjälpte mig att börja packa inför min resa och städa innan vi kröp ner i sängen igen. Där jag slockande och vaknade ett antal gånger för min näsa är så pass täppt så andningsproblem tillkommer. Men de gick ändå bra. Lämnade han imorse när jag stack till skolan, skulle haft omprov idag men tydligen imorgon istället blir det. Robin lämnade mitt rum vid ett, med ett försök till att bädda sängen efter sig, han får 5/5 nuggets för ansträngning iallafall. 
 
Jag har bara packat nu sedan jag kom hem, skrivit ut viktiga papper och sånt. Imorgon efter skolan ska jag träffa Elin. Vi ska ha lite tjejsnack och hon ska följa med mig och handla saker till min resa innan både hon och jag ska till körskolan. Nu ska jag ner och äta middag, hej på er!
 
T I L D A | |
Upp